tirsdag, april 29, 2014

Farewell

Nogle gange starter vi dagen paa bedste vis. Og andre gange til en trist besked paa whatsapp. Naar man knap nok er vaagnet endnu. Verden har mistet Yoli. Eller. Jeg har mistet Yoli. Chancen for at grine og le og smile i hendes selskab. Vi har mistet Yoli. For det er ikke kun mig. Det er mine 3 venner og hendes mand. Hendes familie. Som nu skal vänne sig til en verden uden Yoli. Uden hendes smil og latter og venlige väsen. Hun led af cancer, men var ellers i bedring. Der blev taget smukke feststemte billeder af hende söndag, hvor hun i familiens sköd fejrede Peñarols 5-0 sejr. I gaar gik hun bort. På en klar og smuk efteraarsdag. Og jeg naaede ikke at sige farvel. Jeg blev ved med at tro, at der var tid nok. Hvor er jeg ked af, at verden. At vi. har mistet Yoli.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar