mandag, september 26, 2011

Snak som ikke er for små ører

Efter en super hyggelig dag/aften hvor jeg har passet 2 børn, fik jeg et lift hjem af min venindes ven (som jeg faktisk kender perifært pga. arbejds projekt) og den 3 årrige pige, som så sidder i barnesæde på bagsædet.

På vejen har han så en tlfsamtale, hvor han fortæller om hvordan og hvorfor han er gået helt fra konen idag. Der kommer virkelig mange ubehagelige detaljer og jeg synes især, det er forkert, fordi den stakkels lille pige hører om hendes mors opførsel og at han har politianmeldt hende (for vold etc.) og ting moderen har sagt iht. sine egne børn.

Det er selvfølgelig begrænset, hvor meget en 3årrig egentlig forstår, men synes ikke, man skal tage sådanne snakke, når små ører ikke er i nærheden. Blev faktisk lidt forfærdet og skuffet over ham. For han er ellers en super god far.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar