onsdag, september 21, 2011

Har allerede proevet at lade som om jeg har det fint..


..for ikke at skulle forklare mig selv for nogen.

Jeg er ikke den koenneste i hele verden.. og har ej heller det smukkeste smil. Jeg ligner ikke en supermodel og opfylder ikke alle skoenhedsidealerne. Jeg dagdroemmer ofte og graeder uden grund. Jeg proever at vaere anderledes.. vaere unik. Men ender med at vaere helt lige som de andre. Jeg har proevet at blive kaldt perfekt men opdagede at perfektion traetter. Jeg kan vaere soed.. men jeg kan ogsaa vaere uudholdelig og oeretaeveindbydende. Jeg har vaeret forelsket og jeg har graedt grundet dette. Jeg har kendt mange mennesker, men kan taele paa en haand mine rigtige venner.
Jeg har lidt og jeg har nydt.

Vigtigst af alt:

jeg har levet



Jeg er lidt filosofisk idag. Lommefilosofisk er det vel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar