tirsdag, september 20, 2011

At faa shoppet - og at faa shoppet det man burde

Jeg har gået arbejdsløs et stykke tid og havde helt glemt, hvordan det var at shoppe. For det har jeg jo logisk nok ikke gjort. Men nu arbejder jeg (og har gjort i nogle mdr.) og derfor skulle jeg jo shoppe. Manglede tøj forstås - som sagt især bukser.

Men efter en halv time i prøverummet kom jeg i tanke om, hvorfor jeg kun har 1 par bukser. Det skyldes meget simpelt, at jeg hader at skulle finde et par jeg synes er pæne, billige og sidder godt. Fandt 1 par (ud af de 21 jeg prøvede) men var alligevel lidt skeptisk. Da jeg så står og skal til at betale, så er de prismærket forkert! Så endte med ikke at købe dem. Det var for dyrt for et par bukser jeg ikke var helt tilfreds med.
Men fik købt:
*et par sko (sorte højhælede)
*2 fine 'guld'halskæder + ørestikker
*solcreme faktor 15
*1 fin hvid top
*1 sort metal og 1 armygrøn neglelak

alt sammen på tilbud. Yay...! Det kan vi lide.

Men jeg mangler stadig bukser......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar